Sunday, August 20, 2006

Minä - a brief selfcentered story in finnish

Terve,
Minä olen Carla Ribeiro. Minun etunimeni on Carla ja sukunimeni on Ribeiro.
Minä olen kaksikymmentäkaksi vuotta. Minä olen syntynyt lokakussa.
Minä olen nainen. Minä olen pitkä, tumma hoikka. Minusta minä nauran usein ja puhun paljon. Minä olen iloinen ja puhelias ihminen.
Minä asun Vaasassa. Minusta Vaasa on pieni, kaunis ja kivi.
Minä olen portugalilainen ja portosta. Minä olen pohjois-portugalista. Lisboa on Portugalin pääkaupunki. Minusta kesä portugalissa on pitkä ja kuuma. Talvi on pilvinen, tuulinen ja sadenen.
Minä puhun portugalia (totta kai) ja englantia ja vähän ranskaa ja suomea hyvin huonosti.
Minä olen opiskelja. Minä opiskelen Porton Yliopistossa / Helsingin Yliopistossa. Minä opiskelen lääketiedettä.
Minulla ei ole veljä vai siskoa.
Minun äiti on Rosa ja minun isä on Eduardo. He ovat matematiikkan opettaja.
Tänään on sunnuntai. Ilma on lämmin ja kirkas.
He pelaavat jalkapalloa. Minä pelaan myös.
kello on puoli kahdeksän.
Minä kuuntelen musikkaa.

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?